Jesteś przedsiębiorcą z branży sprzętu medycznego? Chciałbyś rozpocząć lub wzmocnić swoją obecność na rynkach zagranicznych? Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach.
Warsztaty przeznaczone są dla firm z branży sprzętu medycznego i artykułów higienicznych, które prowadzą działalność na terenie naszego kraju i eksportują swoje produkty lub są zainteresowane wejściem na rynki zagraniczne. Akcelerator branżowy skierowany jest do przedsiębiorstw z dominującym udziałem polskiego kapitału.
Jego celem jest wsparcie innowacji w branżach strategicznych wskazanych w rządowej Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która zakłada m.in. wzrost innowacyjności polskiej gospodarki.
Weź udział w warsztatach online
12 i 13 października br. odbędą się bezpłatne warsztaty online. Uczestnicy dowiedzą się podczas nich o wsparciu finansowym i instytucjonalnym jakie oferuje m.in. Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A, Polski Fundusz Rozwoju, Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A czy Bank Gospodarstwa Krajowego.
Zainteresowani zasięgną wiedzy również o tym jak wziąć udział w przetargach organizacji międzynarodowych, jakie rynki są perspektywiczne dla eksportu branży, w jaki sposób mierzyć się z barierami w dostępie do rynków pozaunijnych czy jak zabezpieczyć swój eksport lub go sfinansować.
Jeżeli jesteś zainteresowany tym, aby twoja firma wzięła udział w warsztatach, prosimy o o przesłanie zgłoszeń na adres:. "> .
Nabór zgłoszenia czekamy do 6 października 2023 r.
Dynamiczny rozwój polskiej branży sprzętu medycznego na świecie
Wartość polskiego eksportu branży urządzeń medycznych i artykułów higienicznych w 2022 roku wyniosła ok. 5,1 mld euro, a od 2011 r. wzrost wartości eksportu wyniósł ok. 778%. Najważniejszymi odbiorcami polskich wyrobów branży sprzętu medycznego i artykułów higienicznych w Unii Europejskiej są: Niemcy, Francja, Dania, Holandia, Hiszpania, Czechy, Rumunia, Węgry, Włochy oraz Austria. Z krajów pozaunijnych sektor ten eksportuje najwięcej do USA, Wielkiej Brytanii, Ukrainy, Szwajcarii, Kanady, Chin, Australii, Norwegii i Izraela.