Dynamiczny rynek izraelski może okazać się perspektywicznym kierunkiem ekspansji polskich firm w regionie Bliskiego Wschodu. Choć to stosunkowo mały kraj, to niezwykle chłonny, z dużą siłą nabywczą konsumentów, aktywny w międzynarodowej współpracy gospodarczej, operujący w ramach zachodnich standardów biznesowych.

Ponad 50% polskiego eksportu do Izraela to artykuły rolno-spożywcze. Popyt jest też m.in. na kosmetyki, nowoczesne technologie, materiały budowlane oraz dekoracyjne.

O tym jakie możliwości biznesowe są w Izraelu i jak wygląda ten rynek oczami przedsiębiorców już 4 lipca na konferencji online „Doing Business in Israel”.

Serdecznie zapraszamy!

Wśród ekspertów m.in.:

Mateusz Kamer – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Tel Awiwie,

Eliyahu Majewski – ekspert w dziedzinie importu artykułów spożywczych do Izraela, szef zakupów Adom Group reprezentującej w Izraelu choćby takie firmy jak: Sokołów, Mlekovita, Krajowa Grupa Spożywcza, Sonko czy Ziaja,

Vlodeck Rubin – właściciel therubins, importer mebli i elementów wystroju wnętrz do Izraela,

Wojciech Dinst – Wiceprezes Zarządu Plettac Distribution, producent rusztowań z sukcesami działający na tym jednym wielkim placu budowy jakim jest Izrael.

Zachęcamy do udziału w webinarze i wcześniejszej rejestracji.

Zgłoszenia udziału: https://bit.ly/DoingBusinessIn_Israel

 Program: https://bit.ly/Agenda-4-07-2023

Konferencja będzie dostępna w języku polskim.

Organizatorami wydarzenia są: Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolski Fundusz Rozwoju sp. z o.o., Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.