Sprzedaż detaliczna na rynku żywności paczkowanej osiągnęła 44,5 mld USD w 2019 r. To stawia Kanadę na 11. miejscu pod względem wielkości rynku zagranicznego na świecie. Dodatkowo polskie firmy mogą skorzystać z umowy o wolnym handlu z Kanadą, która zniosła ponad 99% ceł. To duża szansa dla polskich firm.
Gusta Kanadyjczyków wciąż się różnicują, coraz więcej z nich robi zakupy w „polskich” sklepach, gdzie kupują mięso, nabiał, napoje i słodycze. Polskie produkty mają szansę przebić się do kanadyjskiego konsumenta, a nie tylko do polskiej diaspory.
Weź udział w bezpłatnym webinarium PAIH, podczas którego:
- dowiesz się jak wyeksportować swój produkt spożywczy do Kanady,
- poznasz kanały dystrybucji i logistyki w Kanadzie,
- dowiesz się jak reklamować i sprzedawać swój produkt kanadyjskim sklepom spożywczym,
- poznasz regulacje dotyczące produktów spożywczych.
Szkolenie poprowadzą:
- Aleksandra Soroczyńska, p.o. Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
- Zack Labieniec, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Toronto,
- Romi Jaszczynski, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Toronto,
- Richard Baker, Założyciel, Food Distribution Guy,
- Vitek Manitius, Prezes, Polimex Forwarding,
- Les Kumor, Doradca, Canadian Food Inspection Agency.
Webinarium odbędzie się 3 listopada o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś!