Jeśli chcesz sprzedawać produkty rolno-spożywcze do Peru, weź udział w wirtualnych targach branży spożywczej ExpoAlimentaria 2020, jednej z najważniejszych imprez sektora spożywczego w Ameryce Łacińskiej.

 

Peru pozycjonuje się jako strategiczny partner gospodarczy Unii Europejskiej. Podpisana w 2013 r. umowa o wolnym handlu między UE a Peru, Kolumbią oraz Ekwadorem, wyeliminowała lub znacznie zredukowała cła na większość produktów importowanych do Peru. Branża spożywcza to szczególnie perspektywiczny sektor dla polskich firm zainteresowanych ekspansją do Peru. Udział w targach ExpoAlimentaria daje szansę na dywersyfikację portfolio dostawców, jak również promocję produktów na peruwiańskim rynku. Wydarzenie rozpocznie się już 30 września i potrwa do 15 listopada 2020 roku. Jego organizatorem jest Peruwiańskie Stowarzyszenie Eksporterów ADEX.

ExpoAlimentaria 2020 podzielone są na pięć sektorów:

  • żywność oraz napoje,
  • maszyny spożywcze,
  • opakowania,
  • usługi handlu zagranicznego.

Minione edycje wydarzenia przyciągnęły średnio ponad 45 tys. odwiedzających oraz 650 wystawców z całego świata.

Impreza objęta jest patronatem peruwiańskiego Ministerstwa Rolnictwa, Ministerstwa Turystyki oraz Handlu Zagranicznego oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu, we współpracy z Ambasadą RP w Peru, zaprasza do udziału w targach, poprzez obecność w polskim pawilonie narodowym. Promocja pod polskim szyldem daje możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji z całego świata.

Co możesz zyskać?

  • udział w targach przez 45 dni,
  • personalizowany profil wystawcy,
  • umówienie spotkań z wyselekcjonowanymi kupcami,
  • statystyki z wizyt na profilu (liczba wizyt, najchętniej oglądane produkty, raporty wybranych firm),
  • dostęp do wydarzeń wirtualnych organizowanych w ramach targów (wydarzenia matchingowe, konferencje, wykłady, seminaria),
  • 6-miesięczny dostęp do serwisu B2B Peru umożliwiającego stały kontakt z kupcami,
  • szczegółowe informacje o potencjalnych kupcach.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oferuje dodatkowo:

  • organizację spotkań B2B,
  • przygotowanie spersonalizowanych analiz rynku,
  • wsparcie w rozmowach i negocjacjach z potencjalnym kupcem.

Jakie są warunku udziału?

Koszt uczestnictwa wynosi 530 USD. Jednak w przypadku zarejestrowania w pawilonie polskim powyżej 5 firm, obowiązuje 10% rabat.

Zainteresowanych przedsiębiorców prosimy o kontakt z kierownikiem Zagranicznego Biura Handlowego w Limie do 24 września.

paih