Program Partnerski dla firm jest skierowany do firm, które chcą w szczególny sposób zaistnieć podczas EXPO 2020 w Dubaju. Program stwarza przedsiębiorcom jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie.

 

Program Partnerski to narzędzie do międzynarodowej promocji polskich marek przy okazji EXPO 2020. Inicjatywa ma wzmocnić przekaz komunikacyjny marki „Polska”, poprzez włączenie polskich produktów w codzienną działalność Polskiego Pawilonu, który od października 2020 roku do kwietnia 2021 roku gościć będzie zwiedzających w tym światowe delegacje gospodarcze z całego świata.

 

Dla polskich firm udział w Programie Partnerskim oznacza możliwość zaprezentowania marki i produktów szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców z całego świata, którzy obecni będą na EXPO w Dubaju. Wedle szacunków organizatorów EXPO, wystawę odwiedzić może ponad 18 mln ludzi.

 

Program przewiduje trzy kategorie Partnerstwa:

  • Wyposażenie pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej;
  • Wydarzenia towarzyszące;
  • Partnerstwo specjalne.

 

Dodatkowo, w październiku, po rozstrzygnięciu konkursu architektonicznego na projekt Polskiego Pawilonu oraz ekspozycji zewnętrznej, ogłoszony zostanie konkurs dotyczący współtworzenia elementów ekspozycji Pawilonu.

 

Nabór do Programu ma formułę konkursu, który trwa do 7 grudnia br. Do konkursu zgłosić mogą się firmy niezależnie od skali działalności. To nowość w porównaniu do poprzednich edycji EXPO. – Dotychczas programy wsparcia skierowane były z reguły do małych i średnich przedsiębiorców – tłumaczy Monika Dyląg – Sajór. Jak dodaje przy okazji organizacji poprzednich wystaw EXPO w dotychczasowej formule współpracy praktycznie nie było pól do działań z dużymi firmami. – Duże przedsiębiorstwa od wielu lat zgłaszały sygnały świadczące o chęci zaangażowania własnych zasobów oraz wsparcia organizacji udziału Polski w Wystawie. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – dodaje.

Firmy mogą wchodzić do projektu poprzez udostępnienie produktów lub zaangażowanie finansowe. W tej ostatniej formule środki pozyskane w ramach Programu Partnerskiego zostaną przeznaczone na uatrakcyjnienie i wzbogacenie programu obecności Polski na EXPO w Dubaju. Jak zaznacza szefowa Projektu EXPO w PAIH, uczestnikom postawiono jedne warunek: do programu dopuszczone zostaną jedynie produkty w fazie komercjalizacyjnej. – Chodzi o to, aby sukces promocyjny można było szybko przekuć w wymierny efekt gospodarczy – wyjaśnia Monika Dyląg – Sajór.

 

wiecej informacji wraz z regulaminem oraz załącznikami dostępny jest na stronie:

https://uae.trade.gov.pl/pl/aktualnosci/284306,expo-2020-rusza-program-partnerski-dla-firm.html

oraz

https://expo.gov.pl/program-partnerstwa-komercyjnego-9